Autorius: marciulaityteroberta

Vaistinių preparatų reklamos vertinimo anketa marketingo specialistams
4
Gerbiami, Respondentai,Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, 4 kurso, pramogų industrijos studentė ir šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą. Darbo tema - PRAMOGOS KAIP REIŠKINIO ELEMENTAI IR FUNKCIJOS AUDIOVIZUALINĖJE VAISTINIŲ PREPARATŲ REKLAMOJE: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS. Mano tikslas išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį vaistinių preparatų sferoje. Man reikalinga specialistų nuomonė, prašau atsakyti į 8 klausimus. AČIŪ
Vaistinių preparatų reklamos vertinimo anketa / farmacininkams ir gydytojams
7
Gerbiami, Respondentai,Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, 4 kurso, pramogų industrijos studentė ir šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą. Darbo tema - PRAMOGOS KAIP REIŠKINIO ELEMENTAI IR FUNKCIJOS AUDIOVIZUALINĖJE VAISTINIŲ PREPARATŲ REKLAMOJE: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS. Mano tikslas išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį vaistinių preparatų sferoje. Man reikalinga specialistų nuomonė, prašau atsakyti į 8 klausimus. AČIŪ
Vaistinių preparatų reklamos vertinimo anketa
297
Gerbiami, Respondentai,Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, 4 kurso, pramogų industrijos studentė ir šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą. Darbo tema - PRAMOGOS KAIP REIŠKINIO ELEMENTAI IR FUNKCIJOS AUDIOVIZUALINĖJE VAISTINIŲ PREPARATŲ REKLAMOJE: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS. Mano tikslas išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį vaistinių preparatų sferoje.