Autorius: justina.banyte

Asmenybės bruožų įtaka ketinimui naudoti mobiliąsias programėles
266
Gerbiamas respondente, Esu VU Ekonomikos fakulteto II kurso magistrantūros studentė. Atlieku magistro baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – nustatyti vartotojo asmenybės savybių ekstraversijos ir sąmoningumo poveikį ketinimui naudoti utilitarines ir hedonines mobiliąsias programėles. Šiai apklausai buvote pasirinktas atsitiktinai. Duomenys yra konfidencialūs ir bus panaudoti tik statistiškai apibendrintai galutinei duomenų analizei. Anketos pildymas užtruks apie 10 minučių.Iš anksto dėkoju už pagalbą prisidedant prie magistro baigiamojo darbo!
Prekės ženklų Labas, Pildyk ir Ežys asmenybės
64
Gerbiamas/-a respondente, Esu Vilniaus universiteto, Vadybos ir verslo administravimo studijų programos studentė. Šiuo tyrimu siekiu atskleisti mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių vartotojų nuomonę apie Labas, Pildyk ir Ežys prekės ženklų asmenybes. Tyrimo duomenys yra anoniminiai ir bus naudojami bakalauro baigiamajam darbui rengti. Anketoje nėra teisingų ir neteisingų atsakymų – man svarbi jūsų nuomonė. Ačiū už jūsų atsakymus!