Autorius: greitest

Turinio marketingas (angl. content marketing) socialiniuose tinkluose. Apklausa Brand'ams
5
Sveiki, Esu Milda Simanauskaitė, Vilniaus Dailės akademijos, Kultūros vadybos ir Kultūros politikos 4 kurso studentė. Šiuo metu rašau savo baigiamąjį bakalauro darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas - išsiaiškinti, kaip lietuviški prekės ženklai pagrindiniuose socialiniuose tinkluose naudoja Turinio marketingo strategijas ir ar jos daro įtaką socialinių tinklų vartotojams. (Turinio marketingo tikslas – sukurti produktyvią, informatyvią, bei kūrybingą medžiagą, kuri bus įdomi potencialiems klientams (arba žmonėms kurie gali daryti įtaką jūsų klientams). Tai nėra tiesioginis pardavimas, viskas grindžiama pasitikėjimu ar ateities galimybėmis) Apklausa yra anoniminė , visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma ir naudojami moksliniame darbe.Apklausai užpildyti Jums prireiks vos kelių minučių. Iš anksto dėkoju prisidėjus prie mano Baigiamojo Bakalauro darbo. Milda Simanauskaitė
Turinio marketingas (angl. content marketing) socialiniuose tinkluose. Vartotojo apklausa
222
Sveiki, Esu Milda Simanauskaitė, Vilniaus Dailės akademijos, Kultūros vadybos ir Kultūros politikos 4 kurso studentė. Šiuo metu rašau savo baigiamąjį bakalauro darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas - išsiaiškinti, kaip pagrindiniuose socialiniuose tinkluose lietuviški prekės ženklai naudoja Turinio marketingo strategijas ir ar jos daro įtaką socialinių tinklų vartotojams. (Turinio marketingo tikslas – sukurti produktyvią, informatyvią, bei kūrybingą medžiagą, kuri bus įdomi potencialiems klientams (arba žmonėms kurie gali daryti įtaką jūsų klientams). Tai nėra tiesioginis pardavimas, viskas grindžiama pasitikėjimu ar ateities galimybėmis) Apklausa yra anoniminė , visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma ir naudojami moksliniame darbe.Apklausai užpildyti Jums prireiks vos kelių minučių. Iš anksto dėkoju prisidėjus prie mano Baigiamojo Bakalauro darbo. Milda Simanauskaitė
Coffee inn įvaizdžio kūrimas
14
Ši anketa skirta mokymosi tikslams. Tyrimo tikslas išsiaiškinti Coffee inn organizacijos įvaizdžio vertinimą iš klientų, darbuotojų pusės. Tyrimą vykdo VDA Kultūros vadybos kultūros politikos lll kurso studentės.