Autorius: epetroskevic

Technofobijos ir rizikos vengimo įtaka ketinimui pirkti internetu.
28
Gerb. respondente,Esu Vilniaus universiteto rinkodaros ir globalaus verslo ketvirto kurso studentas. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą, kuriuo siekiama išanalizuoti, rizikos vengimo ir technofobijos įtaką sprendimui pirkti fizines prekes.Jūsų nuomonė padės man geriau suprasti, kaip gerai vartotojai suvokia rizika ir kokia įtaką ketinimui pirkti turi technofobija ir rizikos vengimas.Prašau atsakyti į šiuos klausimus ir teiginius. Dalyvavimas apklausoje yra anonimiškas, t.y., nebus renkama asmenį identifikuojanti informacija, o apklausoje pateikta informacija išliks konfidenciali. Apklausoje surinkti duomenys bus naudojami tik apibendrintai ir tik mokslo tikslais.Anketos užpildymas užtruks iki 3-5 minučių.Dėkoju už atsakymus!