Autorius: emilija.zvirgzdaite

Prekės ženklo "Radistai" marketingo strategija ir komunikacija
19
Esame ketvirto kurso Viešosios komunikacijos studijų programos studentai, atliekantys tyrimą studijų dalykui Marketingas ir įvaizdžio komunikacija. Šia apklausa siekiame sužinoti, kaip "Radistai" rinkoje yra suvokiami kaip prekės ženklas/produktas, kaip rinkos vartotojai vertina jų įvaizdį ir komunikaciją. Anketa yra anoniminė, gauti rezultatai bus naudojami rašto darbo dėstymo dalyje kaip tyrimo metodas, taip pat pagelbės formuojant išvadas.
Nuomonės lyderių komunikacijos įtaka jaunimui, formuojant jų politinį aktyvumą: „Facebook“ atvejis
73
Sveiki, esame III kurso viešosios komunikacijos studentės ir atliekame tyrimą tema „Nuomonės lyderių komunikacijos įtaka jaunimui, formuojant jų politinį aktyvumą: „Facebook“ atvejis.“ Šia apklausa siekiame išsiaiškinti, kokias asmenybes socialiniame tinkle "Facebook" Lietuvos jaunimas laiko nuomonės lyderiais politinėse temose, pagal kokius kriterijus juos atsirenka ir kokiais būdais nuomonės lyderių pasisakymai skatina Lietuvos jaunimo politinį aktyvumą. Iš anksto dėkojame už laiką, kuri skirsite atsakymams.