Autorius: eivyde1998

Reklamos priemonių, naudojimas AB „Krekenavos agrofirmos“ įmonėje
83
Gerb. Respondente,Esu trečio kurso studentė, studijuojanti V. A. Graičiūno aukštojoje vadybos mokykloje (AVM) – marketingo ir pardavimų vadybą. Baigiamajam bakalauro darbui atlieku tyrimą, kurio metu siekiama išsiaiškinti, reklamos priemonių, naudojimas AB „Krekenavos agrofirmos“ įmonėje.Ši anketa yra anoniminė, tad kiekvieno respondento atsakymų anonimiškumas yra garantuojamas.Dėkoju už Jūsų skirtą laiką!
Naujos elektroninės parduotuvės "JED" vartotojų poreikiai
0
Ši anketa parengta V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos studentų. Marketingo ir pardavimų vadybos programos. Atliekame tyrimą apie prekybą internetu veiklą, įsivaizduojant naują rūbų ir aksesuarų parduotuvę "JED". Duomenys rinkti šioje anketoje bus skirti tik tyrimo tikslui pasiekti. Mes garantuojame Jūsų anonimiškumą bei konfidencialumą. Kiekvienas pateiktas galutinis atsakymas mums yra svarbus. Parduotuvės „JED“ - pagrindiniai drabužių bruožai yra natūralūs pluoštai, spalvų gausa, dizaino dinamiškumas ir praktiškumas. Tai skirta vertinantiems ypatingą kokybę, komfortą bei norintiems atrodyti madingai
AB „Pieno žvaigždės“ – valgomieji ledai „Nykštukas“
31
Gerbiamas respondente,Kauno A.Graičiūno kolegijos studentė kviečia Jus dalyvauti apklausoje.Ši apklausa skirta išsiaiskinti vartotojų požiūrį į valgomuosius ledus "Nykštuką". Surinkti duomenys bus naudojami rašant rašto darbą. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Man labai svarbi kiekvieno iš Jūsų nuomonė.!Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojamiDėkoju, už sugaištą Jūsų laiką!