Autorius: egliota

Įmonės įvaizdžio formavimas socialiniame tinkle
17
Gerb. Respondente, Esame Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto, Įstaigų administravimo II kurso studentai. Atliekame tyrimą apie įmonės įvaizdžio formavimą socialiniame tinklapyje Facebook. Šios apklausos tikslas - sužinoti, ar vartotojams yra svarbus įmonės įvaizdžio formavimas renkantis prekę ar paslaugą .Prašome atsakykiti į visus klausimus.Iš karto dėkojame už Jūsų skirtą laiką.
Naujos prekės įvedimas į rinką
20
Sveiki, esame Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto, Įstaigų administravimo II kurso studentės. Atliekame tyrimą apie naują prekės įvedimą į rinką. Šios apklausos tikslas - sužinoti respondentų nuomonę apie naują prekę bei jos tinkamumą rinkai.Naujos prekės specifika - batai, su kuriais vaikščiodami kurtumėte energiją ir galėtumėte pasikrauti savo mobiliuosius įrenginius bet kur ir bet kada. Batuose įmontuota GPS sistema leis Jums sužinoti kiek vaikščiojate per dieną ar pasiekiate savo užsibrežtus tiklsus bei padės Jus surasti nelaimės atvėju.Apklausa anonimiška. Jūsų atsakymai bus panaudoti tik tyrimo - projekto darbui. Atsakykite į visus klausimus.Iš karto dėkojame už Jūsų skirtą laiką.