Autorius: eegidijus.lepeska

Prekės ženklai socialiniuose tinklapiuose
81
Gerbiamas respondente, prašau skirti kelias minutes ir atsakyti į šios anketos klausimus, skirtus įvertinti socialinės žiniasklaidos priemones vartotojų lojalumui skatinti. Socialinė žiniasklaida tai plati sąvoka apibrėžianti priemones, kurias naudojame komunikuoti su kitais žmonėmis, šių priemonių dėka galime burtis į bendruomenes (Facebook, Myspace, Twitter), palaikyti ryšį su žmonėmis visame pasaulyje (Gmail, Yahoo, Skype), dalintis vaizdo įrašais (Youtube, Vimeo), skaityti įvairius tinklaraščius (Blogs) Gauti duomenys bus panaudoti Kauno technologijos universiteto, Panevėžio instituto Vadybos ir administravimo fakulteto bakalauro studijų studento baigiamojo baigiamojam darbui. Ši apklausa yra anoniminė, todėl nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia. . Jeigu nei vienos iš socialinės žiniasklaidos priemonių nenaudojate, noriu padėkoti už sugaištą laiką ir palinkėti geros dienos.