Autorius: brigitazemaityte

Prekės ženklo „Tommy Jeans“ įvaizdžio stiprinimo tyrimas prekių tinkle „Aprangos galerija“
145
Gerb. Respondente,esu Brigita Žemaitytė bakalauro gretutinių studijų „Marketingo“ programos 4-to kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuris bus reikalingas baigiamajame bakalauro darbe tema: „Prekės ženklo „Tommy Jeans“ įvaizdžio stiprinimo sprendimai prekių tinkle „Aprangos galerija“. Tyrimu siekiu išsiaiškinti prekės ženklo „Tommy Jeans“ žinomumą ir įvaizdį prekių tinkle „Aprangos galerija“ ir kaip jį stiprinti. Ši anketa yra anoniminė ir konfidenciali. Atsakymai bus naudojami tik baigiamojo darbo tyrimo rezultatų analizei.Anketa skirta atlikti . Klausimai trumpi, užtruksite vos kelias minutes :) Dėkoju už Jūsų laiką! Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
"Lidl" ir "MAXIMOS" parduotuvių palyginimas
85
Sveiki. Esame Kauno Technologijos universiteto "Marketingo" studijų programos 3-ojo kurso studentės. Atliekame tyrimą norėdamos ištirti "Lidl" ir "MAXIMA" parduotuvių įvaizdį Lietuvos rinkoje. Apklausa yra anoniminė ir užtruks keletą minučių. Iš anksto dėkojame už jūsų atsakymus.