Autorius: berry_s

Reklamos poveikis populiariosios grozines literaturos vartojimui
105
Tyrėjas vykdo tyrimą, kurio esmė – išsiaiškinti reklamos poveikį populiariosios grožinės literatūros vartojimui. Šio klausimyno tikslas – išsiaiškinti kokias populiariosios grožinės literatūros knygas dažniausiai perkate ir skaitote ir, kokie veiksniai, susiję konkrečiai su reklama, lemia vienų ar kitų knygų didesnį populiarumą. Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė bus labai svarbi analizuojant knygų leidybos ir pardavimo rinką, numatant pagrindinius veiksnius, įtakojančius didžiulį knygų perkamumą ir skaitomumą. Šis klausimynas yra anoniminis.
Hario Poterio knygu populiarumo priezastys
129
Tikriausiai esate girdėję apie nepaprastą JK. Rowling romano „ Haris Poteris“ populiarumą ir pasisekimą. Šio klausimyno tikslas yra ištirti kokios yra šios knygos populiarumo priežastys ir motyvai, kaip jį įtakoja reklama ir pan. Klausimynas yra anonimiškas. Surinkti duomenys bus panaudojami tolesniam tyrimui apie knygų leidybą Lietuvoje.