Autorius: agninete

TV reklamos kūrybiškumo veiksniai, lemiantys reklamos efektyvumą
209
Užsienio tyrimų duomenimis įvairūs TV reklaminiai pranešimai gali būti labai efektyvūs net ir nebūdami kūrybiški. Tačiau tokie reklaminiai pranešimai yra lengvai mėgdžiojami ir kopijuojami, o žiūrovų auditorija tokioms reklamoms greitai tampa apatiška ir abejinga. Mokslininkų teigimu, kūrybiškumas gali įveikti šiuos sunkumus. KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto magistrantė vykdo tyrimą, kurio tikslas – nustatyti kokie reklamos kūrybiškumo veiksniai teigiamai veikia Lietuvos TV žiūrovus ir įtakoja reklaminio pranešimo efektyvumą. Užtikriname, kad dalyvavimas šiame tyrime neatims iš Jūsų daug laiko – prireiks ne daugiau 10 – 15 min. Jūsų atsakymų duomenys bus panaudoti tyrimo tikslo įgyvendinimui. Apklausa yra anoniminė.