Autorius: Ziviliuxp

UAB „AŠA“ įmonės taikomų marketingo priemonių poveikis
27
Gerb. respondente,Esu Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, verslo vadybos ketvirto kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą tema „UAB „AŠA“ marketingo veiklos tobulinimas“. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie UAB „AŠA“ įmonės taikomų marketingo priemonių poveikį. Esamos situacijos analizei labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakyti į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už Jūsų laiką bei atsakymus!
"aromáma" prekės ženklo produktų įsigijimo galimybės
131
Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, verslo vadybos trečio kurso studentės atlieka tyrimą, kurio tikslas –išsiaišktinti vartotojų nuomonę apie “Aromama” prekės ženklo produktų įsigyjimo galimybes. Esamos situacijos analizei labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakyti į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už Jūsų laiką bei atsakymus!