Autorius: Vilda

Panevėžio grožio salonų marketingo, paslaugų kokybės bei pasiekiamumo įvertinimas
283
Gerb. respondente,Atliekamas mokslinis tyrimas, kurio metu siekiama išsiaiškinti, Panevėžio miesto grožio salonų marketingo komunikacijos efektyvumą,vartotojų pastinekinimą esamais grožio salonais Panevėžio mieste bei ištirti kokie efektyviausi komunikavimo būdai ir priemonės įvedant į rinką naują prekės ženklą. Tikiuosi Jūsų bendradarbiavimo. Jūsų atsakymai į anketoje pateikiamus klausimus yra labai svarbūs. Apklausos metu gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikrinu Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumą.
Organizacijos įvaizdžio kūrimas naudojant viešuosius ryšius abiturientų pritraukimui: VDU, VU ir KTU atvėjis
204
Gerb. respondente,Esu Vilda Lukaitytė, Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos bakalauro IV kurso studentė. Šiuo tyrimu siekiama nustatyti universitetų ( Vytauto Didžiojo universiteto, Vilniaus universiteto ir Kauno technologijos universiteto) naudojamų viešųjų ryšių sąryšį su kuriamu įvaizdžiu ir naujų studentų pritraukimu. Ši anketa yra anoniminė, tad savo asmeninių duomenų rašyti neturite. Prašau atsakyti į klausimus pažymint pasirinktą variantą jums patogiu būdu.