Autorius: Simka,123321

AB "Vilvi Group" vartotojų elgsenos įtaka produktų pasirinkimui

Results62
Šio tyrimo , kurį atlieka Kauno kolegijos Tauragės skyriaus III kurso studentės Simona, Vilma ir Renata, tikslas – išsiaiškinti kas vartotojams daro įtaką naudojant Vilvi Group produktus. Apklausos metu surinkti duomenys bus apibendrinami ir panaudoti mūsų integruotame moksliniame straipsnyje. Jūsų atsakymai labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašome nuoširdžiai atsakyti į visus pateiktus klausimus. Klausimynas yra anoniminis, todėl vardo ir pavardės nurodyti nereikia.

AB Lietuvos paštas išorinės komunikacijos skaitmeninėje erdvėje analizė

Results52
Aš, Kauno kolegijos Tauragės skyriaus studentas , atlieku AB Lietuvos paštas išorinės komunikacijos skaitmeninėje erdvėje analizę. Šios apklausos gauti ir apibendrinti rezultatai bus naudojami mano integruotame savarankiškame darbe.  Kiekvienas Jūsų atsakymas man yra labai svarbus, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į klausimus. Klausimyne vardo ir pavardės nurodyti nereikia, kadangi jis yra anoniminis.