Autorius: Riusti

Wizz Air apklausa
51
Anketą kuria ir sistemina Vilniaus Kolegijos, Reklamos vadybos antrakursės. Mūsų tikslas yra išsiaiškinti apie aviakompanijos „Wizzair“ klientų įpročius. Gauti rezultatai bus apibendrinami ir naudojami tik mūsų praktiniame darbe. Klausimų atsakymuose, pažymėtuose burbuliuku – galimas vienas atsakymo variantas, o pažymėtuose kvadratu – galimi keli atsakymo variantai.
AUGA group prekės ženklas
53
Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie AUGA prekės ženklo produkciją. Apklausa yra anoniminė. Ją atlikti užtruksite iki 10 min. Tyrimą atlieka Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto studentės. Jūsų atsakymai bus labai reikšmingi mūsų darbui. Iš anksto ačiū už Jūsų skirtą laiką!
Naujas produktas plaukams
53
Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti vartotojų nuomonę į naujo produkto idėją bei nustatyti jos aktualumą Lietuvoje. Apklausa yra anoniminė. Ją atlikti užtruksite iki 10 min. Tyrimą atlieka Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto studentė. Jūsų atsakymai bus labai reikšmingi naujo produkto kūrimui. Iš anksto ačiū už Jūsų skirtą laiką!
Reklamos turinio aktualumas
51
Šią apklausą atlieka Vilniaus kolegijos, reklamos vadybos studentės. Apklausa yra anoniminė. Apklausos tikslas, ištirti reklamos turinio aktualumą. Atlikti apklausą užims mažiau negu 5 minutes, dėkojame už Jūsų nuomonę bei skirtą laiką.