Autorius: Ritoja

Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą

Gerbiamas respondente, Esu Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie reklamos priemonių internete efektyvumą. Gauti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe. Garantuoju visišką Jūsų konfidencialumą ir anonimiškumą.        Kiekvienas Jūsų atsakymas bus labai naudingas ir reikalingas tolesniam mano tyrimui.    

Vartotojų reakcija į naujai įvedamą prekę į rinką ("7days double")

Gerb. Respondente, Esame Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų 2 kurso studentai. Atliekame apklausą apie naujo produkto įvedimą į rinką. Jos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie naują ,,7days double“ pastebimumą.Anketa yra anoniminė, garantuojame visišką atsakymų konfidencialumą. Jūsų nuomonė labai svarbi. Iš anksto nuoširdžiai dėkojame už atsakymus.  

Greitas maistas už ar prieš?

Prašau truputi dėmesio, tai neužtruks labai ilgai. Darau tyrimą kolegijoje, taigi norėčiau sužinoti apie Jūsų maitinimosi įpročius bei patį požiūrį į greitą maistą. Būtų labai malonu iš Jūsų pusės jei į pateiktus anketoje klausimus atsakysite kuo nuoširdžiau. Dėkoju iš anksto! Šios anketos rezultatai nebus viešai publikuojami.