Autorius: Rasakontrimaite

VARTOTOJŲ NUOMONĖS APIE MB „ONLAINAS” VYKDOMAS REKLAMOS KAMPANIJAS KLAUSIMYNAS
67
Gerb. Respondente, maloniai kviečiame dalyvauti tyrime. Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos trečio kurso studentė Rasa Kontrimaitė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie MB „Onlainas” el. parduotuvės „Saugus Vaikas” reklamos kampanijas ir jų tobulinimo galimybes. Apibendrinti rezultatai bus naudojami baigiamajame darbe „MB „Onlainas“ reklamos planavimo ir vykdymo analizė“. Anketa yra anoniminė, tyrimas – vienkartinis. Klausimyną užpildysite per 10 min. Iš anksto dėkojame už jūsų nuomonę.
Socialinių tinklų reklama prekės ženklui
23
Gerbiamas respondente, Esu Klaipėdos Valstybinės Kolegijos Verslo fakulteto, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos studijų antro kurso studentė Rasa Kontrimaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti socialinių tinklų svarbą prekės ženklui. Šios apklausos tyrimo rezultatai bus naudojami rašto darbe.Ši tema labai aktuali ne tik prekės ženklo savininkui, tačiau ir kiekvienam žmogui, turinčiam socialinius tinklus, siekiant pagerinti esamą turinį kiekvieno žmogaus asmeniniame socialiniame tinkle. Anketos rezultatų atsakymai bus anonimiški ir naudojami tik šiam darbui atlikti. Jūsų asmeninė nuomonė yra labai svarbi. Anketą pildyti truksite apie 5 minutes. Iš anksto dėkoju!
Vartotoju jautrumo kainai tyrimas
26
Klaipedos valstybines kolegijos studente Rasa Kontrimaite atlieka tyrima, kurio tikslas- ivertinti vartotoju jautruma "ODA" 50ml DRĖKINAMASIS KREMAS SU ALAVIJAIS IR HIALURONU kainai. Šios anketos rezultatai bus panaudoti rašto darbe,anketos rezultatai viešai nepublikuojami.