Autorius: Rasakontrimaite

Socialinių tinklų reklama prekės ženklui

Gerbiamas respondente, Esu Klaipėdos Valstybinės Kolegijos Verslo fakulteto, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos studijų antro kurso studentė Rasa Kontrimaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti socialinių tinklų svarbą prekės ženklui. Šios apklausos tyrimo rezultatai bus naudojami rašto darbe.Ši tema labai aktuali ne tik prekės ženklo savininkui, tačiau ir kiekvienam žmogui, turinčiam socialinius tinklus, siekiant pagerinti esamą turinį kiekvieno žmogaus asmeniniame socialiniame tinkle. Anketos rezultatų atsakymai bus anonimiški ir naudojami tik šiam darbui atlikti. Jūsų asmeninė nuomonė yra labai svarbi. Anketą pildyti truksite apie 5 minutes.  Iš anksto dėkoju!

Vartotoju jautrumo kainai tyrimas

Klaipedos valstybines kolegijos studente Rasa Kontrimaite atlieka tyrima, kurio tikslas- ivertinti vartotoju jautruma "ODA"   50ml DRĖKINAMASIS KREMAS SU ALAVIJAIS IR HIALURONU kainai. Šios anketos rezultatai bus panaudoti rašto darbe,anketos rezultatai viešai nepublikuojami.