Autorius: Pinkfairy

Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimas
58
Gerbiamas respondente, Prašome Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir padėti Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto marketingo ir prekybos vadybos pirmojo kurso magistrantams, rengiantiems strateginio marketingo modulio projektą. Šia anketa siekiama ištirti mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimą. Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame!
Socialinės reklamos poveikis visuomenei
28
Gerb. Respondente, esu VUKHF studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie socialinės reklamos poveikį visuomenei. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Ačiū už Jūsų atsakymus!
Vartotojų elgsenos tyrimas
50
Gerbiami respondenti, mes esame Vilniaus universiteto Kauno Humanitarinio fakuleto marketingo ir prekybos vadybos 1 kurso studentai ir atliekame tyrimą apie vartotojų elgseną. Mūsų tyrimo tikslas - išanalizuoti vartotoją kaip pasirinkimo agentą. Apklausa yra anoniminė ir Jūsų duomenys bus panaudoti tik mūsų tyrimo tikslams. Galite pasirinkti tik vieną tinkamiausią variantą.Dėkojame už Jūsų dalyvavimą apklausoje.