Autorius: Pinkfairy

Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimas

Gerbiamas respondente, Prašome Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir padėti Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto marketingo ir prekybos vadybos pirmojo kurso magistrantams, rengiantiems strateginio marketingo modulio projektą. Šia anketa siekiama ištirti mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimą. Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame!

Socialinės reklamos poveikis visuomenei

Gerb. Respondente, esu VUKHF studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie socialinės reklamos poveikį visuomenei.  Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Ačiū už Jūsų atsakymus!

Vartotojų elgsenos tyrimas

Gerbiami respondenti, mes esame Vilniaus universiteto Kauno Humanitarinio fakuleto  marketingo ir prekybos vadybos 1 kurso studentai ir atliekame tyrimą apie vartotojų elgseną. Mūsų tyrimo tikslas -  išanalizuoti vartotoją kaip pasirinkimo agentą. Apklausa yra anoniminė ir  Jūsų duomenys bus panaudoti tik mūsų tyrimo tikslams. Galite  pasirinkti tik vieną tinkamiausią variantą.Dėkojame už Jūsų dalyvavimą apklausoje.