Autorius: NonitaPK

Vartotojų vertybių ir amžiaus moderacinis vaidmuo paslaugų kokybės, vartotojų pasitenkinimo ir lojalumo poriniams ryšiams, medijuojant vartotojų pasitenkinimui
147
Gerbiamas respondente,esu Vilniaus Universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo vystymo magistro programos studentė Paulina Kalėdaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra:1) identifikuoti įtaką, kurią daro paslaugų kokybė vartotojų lojalumui bei kaip šį ryšį veikia vartotojų pasitenkinimas;2) identifikuoti, kokį poveikį daro moderuojantys veiksniai - vartotojų amžius ir vertybės - paslaugų kokybės ryšiui su vartotojų pasitenkinimu;3) nustatyti, kokį poveikį daro moderatoriai (amžius ir vertybės) paslaugų kokybės ryšiui su vartotojų lojalumu bei vartotojų pasitenkinimo ryšiui su vartotojų lojalumu.Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Surinkti duomenys bus apibendrinti ir naudojami magistro baigiamojo darbo tyrimui parengti.Užtruksite ne ilgiau kaip 15 minučių.Jeigu į pirmą klausimą atsakote NE - toliau pildyti nereikia.Ačiū už Jūsų pagalbą!