Autorius: NeringaBag

Lietuvos kultūros centrų rinkodara socialiniuose tinkluose
128
Gerb. Respondente,Esu Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Meno vadybos studijų programos magistrantė Neringa Bagdonienė ir rašau Magistro baigiamąjį darbą. Mano tyrimo tikslas yra išsiaiškinti Lietuvos kultūros centrų vykdomos rinkodaros socialiniuose tinkluose ypatumus.Ši anketa skirta visiems Lietuvoje kultūros centrų darbuotojams, atsakingiems už rinkodaros ir reklamos funkcijų įgyvendinimą kultūros centre. Tyrimo rezultatų konfidencialumas ir anonimiškumas garantuojamas. Esu iš anksto dėkinga už skirtą laiką ir atsakymus.
Efektyviausi reklamos būdai Kultūros centro Panevėžio bendruomenių rūmų veiklos sklaidoje
5
Gerb.respondente,Šia apklausa siekiame išsiaiškinti, kurie Kultūros centro Panevėžio bendruomenių rūmų renginių sklaidos būdai ir metodai daro didžiausią įtaką Jums. Tikimės Jūsų nuoširdaus bendradarbiavimo..Atsakykite į žemiau pateiktus klausimus. Anketa yra visiškai anoniminė. Dėkoju už skirtą laiką ir atsakymus.