Autorius: Matematine-statistika

Belaidžių ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH tikslinės rinkos tyrimas
22
Sveiki,Esu Gerda Dukavičiūtė, VGTU Multimedijos ir kompiuterinio dizaino antro kurso studentė.Kviečiu Jus bendradarbiauti, atliekant trumpą, nesudėtingą, anoniminę apklausą, kuri nereikalauja jokių sudėtingų žinių, tik jūsų nuoširdžios nuomonės.Šios apklausos tiklsas surinkti belaidžių ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH reklamos kūrimui reikalingą informaciją.Respondentai atrinkti pagal ausinių tikslinę rinką, kuri, šiuo atveju, yra aukštos produkto kokybės reikalaujantys, kokybiškos muzikos klausantys asmenys, kurie laisvalaikiu dažnai klausosi muzikos ir dėl šių priežasčių negaili pinigų kokybiškoms ausinėms įsigyti.​Atsižvelgiant į Jūsų atsakymus, bus sukurta nurodytai tikslinei rinkai skirta ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH reklama.Tyrimo rezultatus pamatysite iškart atlikus apklausą.Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus! :)
Kelionėms skiriamos išlaidos
46