Autorius: MKarolina

„Orkla Care“ - B2B darbuotojų motyvavimo programa
22
Sveiki!Esame verslo informacijos vadybos, III kurso studentės, Vilniaus universitete. Turime užduotį ir galimybę bendradarbiauti su „Orkla Care“ ir išanalizuoti jų sukurtą B2B darbuotojų motyvavimo programą. Nežinote, kokia tai programa? B2B darbuotojų motyvavimo programa pasirūpins kiekvienam darbuotojui tinkamo produkto parinkimu, pritaikymu ar atiti kamomis sveikatos problemomis. Darbuotojas jausis dvigubai motyvuotas turėdamas galimybę rinktis asmeniškai bei vartodamas Orkla Care maisto papildus ir pan. Paslauga tikrai originali bei išskirtinė, tačiau norime ištirti jos susidomėjimą bei galbūt reklamines spragas.Kreipiames į įvairių specialybių darbuotojus, žmogiškųjų išteklių (HR) specialistus ir įmonių vadovus - prašome jūsų pagalbos užpildant mums iškilusius klausimus bei padedant išanalizuoti B2B dabuotojų motyvavimo programą. AČIŪ JŪMS! Anketa yra anoniminė, rezultatai viešai nepublikuojami, duomenys bus panaudoti tik moksliniais tikslais .
„Lyčiai jautrios kalbos vartojimas studentų komunikacijoje“
133
Gerb. Respondente,Esu Vilniaus universiteto, verslo informacijos vadybos, II kurso studentė Karolina Morkūnaitė.Šiuo metu rengiu kursinį darbą, kuriuo siekiu išanalizuoti lyčiai jautrios kalbos vartojimą studentų komunikacijoje. Lyčiai jautri kalba - tai lyčių lygybės įgyvendinimas rašytinėje bei šnekamojoje kalboje.Nuoširdžiai dėkoju už skirtą laiką ir pagalbą atliekant tyrimą!Anketa yra anoniminė, rezultatai viešai nepublikuojami, duomenys bus panaudoti tik moksliniais tikslais .