Autorius: MEnd

Stereotipo, kaip socialinės reklamos pagrindo, naudojimas.

Socialinių mokslų kolegijos, Tarptautinio verslo ir rinkodaros katedros, Reklamos kūrimo studijų programos studentė, Monika Endriulaitytė, atlieka baigiamosios praktikos tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti stereotipo panaudojimo kuriant socialinę reklamą ypatumus. Tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe, pateikiami išvestiniais skaičiais. Tyrime garantuojamas Jūsų anonimiškumas, neprašoma duomenų, leidžiančių identifikuoti Jūsų tapatybę. Jūsų atsakymai labai svarbūs. Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą.

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ rinkodaros priemonių efektyvumo tyrimas

Sveiki,esu Monika Endriulaitytė, Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos antrakursė. Rašau kursinį darbą ir atliekų tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti ar vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ naudojamos rinkodaros priemonės yra efektyvios.Anketa yra anoniminė. Susistemintus duomenis analizuosiu kursiniame darbe. Dėkoju už atsakymus.