Autorius: Liepa54

Klausimynas mokiniams
234
Mieli mokiniai, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos mokslininkai atlieka mokinių nuomonės tyrimą apie pilietiškumą ir dalyvavimą įvairiose veiklose. Prašytume atidžiai perskaityti ir nuoširdžiai atsakyti į visus klausimus. Klausimyne nereikia nurodyti nei vardo, nei pavardės. Visi atsakymai bus analizuojami tik apibendrinti, niekas nesužinos, kas užpildė šį klausimyną. Dėkojame už atsakymus
Socialinius mokslus studijuojančių studentų ir socialinėje srityje dirbančių praktikų empatijos klausimynas
44
Empatija – kito asmens emocinės būsenos suvokimas, padedantis geriau suprasti ir užjausti kitą žmogų. Empatija yra socialinis ir psichologinis reiškinys, pasireiškiantis bendraujant žmogui su kitu žmogumi, gyvūnu ar suvokiant meno kūrinius. Kaip individuali savybė, empatija atskleidžia žmogaus gebėjimą geriau pažinti ir užjausti kitą žmogų, suprasti jo problemas įsijaučiant į jo vidinį pasaulį ir suvokiant elgesio motyvus.Tyrimo tikslas – ištirti socialinius mokslus studijuojančių studentų ir socialinius mokslus baigusių absolventų empatijos ypatybes panaudojant A. Megrabiano ir N. Epšteino modifikuotą klausimyną.
L.Sobčik Piešinių apercepcinis testas (PAT)
53
L.Sobčik sukurtas Piešinių tematinis apercepcinis testas (PAT) yra modifikuotas H.Murray Tematinio apercepcinio testo (the Thematic Apperception Test – TAT) variantas. Reikšmingiausias L.Sobčik metodikos privalumas – pakankamai abstraktus ir simbolinis, neverbalus stimulinės medžiagos pobūdis. Jis tiriamajam leidžia projektuoti pačius įvairiausius prisiminimus, fantazijas ir vaizdinius į kiekvieną piešinį ir išvengti tiesioginės sociokultūrinės įtakos. Tiriamasis pagal kiekvieną piešinį kuria pasakojimo siužetą. Tiriamojo prašoma papasakoti / aprašyti / apibūdinti:Kas vyksta paveikslėlyje jo nuomone esamuoju momentu?Kas yra tie žmonės, jo nuomone?Kaip jis mano, apie ką jie galvoja ir ką jaučia?Kas, jo nuomone, lėmė šią situaciją ir kaip ji pasibaigs?
Oksfordo laimės klausimynas (Oxford Happiness Questionnaire- OHQ) (Michael Argyle and Peter Hills at Oxford University)
127
IKT laisvalaikiui ir ugdymuisi: mokytojų požiūris
159
Gerb. Mokytojai,Labai prašome nuoširdžiai atsakyti į anketos klausimus! Klausimynas yra ANONIMINIS. Šiaulių universiteto mokslininkai šiuo klausimynu siekia surinkti duomenis apie mokytojų ir mokinių IKT naudojimosi įpročius ir įgūdžius, mokymosi sutrikimų ar negalių tyrinčių vaikų IKT naudijimosi ugdymo procese ir laisvalaikiu ypatumus Gauti rezultatai bus panaudoti tik apibendrinus duomenis tobulinant nemokamą lietuvišką paslaugą "Pagalbininkas" socialinės atskirties mažinimui. Paslauga gali ir galės laisvai naudotis ir mokytojai, specialiojo ugdymo specialistai ugdymo procese, ir ugdytiniai savarankiškam kalbos ir socialinių įgūdžių lavinimui.Atsakydami į klausimus apie savo mokinių elgseną ir įpročius, įsivaizduokite vidutinį, tipiškiausią, labiausiai visus Jūsų ugdytinius reprezentuojantį mokinį.Socialinės atskirties mažinimo paslauga Pagalbininkas yra viena iš "Lietuvių kalba valdomos paslaugos (LIEPA)" projekto 6 paslaugų pagal Ekonomikos augimo programos prioriteto "Informacinė visuomenė visiems" priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-12-K. Šis projektas vykdomas 4 partnerių: Vilniaus universiteto, Lietuvių kalbos instituto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Šiaulių universiteto Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto. Socialinės atskirties mažinimo paslaugos Pagalbininkas kūrėjų komandą sudaro: ekspertė-praktikė, soc. m. mgr. Irena Poškienė, ekspertė-praktikė, soc. m. mgr. Ligita Elijošienė, socialinės pedagogikos nuolatinių studijų III kurso studentas Denas Dailinda, soc. m. dr. Rita Melienė, soc. m. dr. Renata Gelžinienė, soc. m. dr. Asta Vaitkevičienė (socialinės atskirties mažinimo paslaugos Pagalbininkas projekto vadovė; kontaktiniai duomenys: e-paštas: [email protected], mob. 8 685 25992).Dėkojame už Jūsų sugaištą laiką ir pagalbą mums!
IKT naudojimosi įpročiai laisvalaikiui ir ugdymuisi: mokinių požiūris
738
Mielas Moksleivi, Labai prašome nuoširdžiai atsakyti į anketos klausimus! Klausimynas yra ANONIMINIS. Mes, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos mokslininkai, šiuo klausimynu siekiame surinkti duomenis apie mokinių informacinių kompiuterinių technologijų naudojimosi įpročius ugdymo procese ir laisvalaikiui. Gautus rezultatus panaudosime tik apibendrinę duomenis tobulindami nemokamą lietuvišką paslaugą "Pagalbininkas" lietuvių kalbos mokymuisi ir socialinės atskirties mažinimui. Paslauga gali laisvai naudotis ir vaikai, norėdami savarankiškai lavinti lietuvių kalbos ir bendravimo įgūdžius, ir mokytojai, ir kiti ugdymo specialistai vaikų mokymui.Socialinės atskirties mažinimo paslauga "Pagalbininkas" yra viena iš "Lietuvių kalba valdomos paslaugos (LIEPA)" projekto 6 paslaugų pagal Ekonomikos augimo programos prioriteto "Informacinė visuomenė visiems" priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-12-K. Šis projektas buvo vykdomas 4 partnerių: Vilniaus universiteto, Lietuvių kalbos instituto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Šiaulių universiteto Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto. Socialinės atskirties mažinimo paslaugos "Pagalbininkas" kūrėjų komandą sudaro: soc. m. dr. Rita Melienė, soc. m. dr. Renata Gelžinienė, soc. m. dr. Asta Vaitkevičienė (socialinės atskirties mažinimo paslaugos "Pagalbininkas" projekto vadovė; kontaktiniai duomenys: e-paštas: [email protected], mob. 8 685 25992). Ačiū Tau už skirtą laiką.Mums labai svarbu kiekvienas klausimas ir kiekvienas atsakymas.Linkime sėkmės!
Mokinių IKT naudojimosi įpročiai ir įgūdžiai ugdymo procese ir laisvalaikyje
59
Mielas Moksleivi, Labai prašome nuoširdžiai atsakyti į anketos klausimus! Klausimynas yra ANONIMINIS. Mes, Šiaulių universiteto mokslininkai, šiuo klausimynu siekiame surinkti duomenis apie mokinių IKT naudojimosi įpročius ir įgūdžius ugdymo procese ir laisvalaikiui. Gautus rezultatus panaudosime tik apibendrinus duomenis kurdami nemokamą lietuvišką paslaugą socialinės atskirties mažinimui Pagalbininkas. Paslauga galės laisvai naudotis ir vaikai, norėdami savarankiškai lavinti lietuvių kalbos ir bendravimo įgūdžius, ir mokytojai, kiti ugdymo specialistai vaikų mokymui. Socialinės atskirties mažinimo paslauga Pagalbininkas yra viena iš "Lietuvių kalba valdomos paslaugos (LIEPA)" projekto 6 paslaugų pagal Ekonomikos augimo programos prioriteto "Informacinė visuomenė visiems" priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-12-K. Šis projektas vykdomas 4 partnerių: Vilniaus universiteto, Lietuvių kalbos instituto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Šiaulių universiteto Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto. Socialinės atskirties mažinimo paslaugos Pagalbininkas kūrėjų komandą sudaro: ekspertė-praktikė, soc. m. mgr. Irena Poškienė, ekspertė-praktikė, soc. m. mgr. Ligita Elijošienė, socialinės pedagogikos nuolatinių studijų III kurso studentas Denas Dailinda, soc. m. dr. Rita Melienė, soc. m. dr. Renata Gelžinienė, soc. m. dr. Asta Vaitkevičienė (socialinės atskirties mažinimo paslaugos Pagalbininkas projekto vadovė; kontaktiniai duomenys: e-paštas: [email protected], mob. 8 685 25992). Ačiū Tau už skirtą laiką. Mums labai svarbu kiekvienas klausimas ir kiekvienas atsakymas. Ar nieko nepraleidai? Gal galėtum dar peržvelgti ir pasitikrinti? Ačiū!!! Linkime sėkmės!
Mokytojų ir mokinių IKT naudojimosi įpročiai ir įgūdžiai ugdymo procese ir laisvalaikyje
65
Gerb. Mokytojai, Labai prašome nuoširdžiai atsakyti į klausimyno klausimus! Klausimynas yra ANONIMINIS. Šiaulių universiteto mokslininkai šiuo klausimynu siekia surinkti duomenis apie mokytojų ir mokinių IKT naudojimosi įpročius ir įgūdžius ugdymo procese ir laisvalaikiui. Gauti rezultatai bus panaudoti tik apibendrinus duomenis kuriant nemokamą lietuvišką paslaugą socialinės atskirties mažinimui Pagalbininkas. Paslauga galės laisvai naudotis ir mokytojai, specialiojo ugdymo specialistai ugdymo procese, ir ugdytiniai savarankiškam kalbos ir socialinių įgūdžių lavinimui. Socialinės atskirties mažinimo paslauga Pagalbininkas yra viena iš "Lietuvių kalba valdomos paslaugos (LIEPA)" projekto 6 paslaugų pagal Ekonomikos augimo programos prioriteto "Informacinė visuomenė visiems" priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-12-K. Šis projektas vykdomas 4 partnerių: Vilniaus universiteto, Lietuvių kalbos instituto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Šiaulių universiteto Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto. Socialinės atskirties mažinimo paslaugos Pagalbininkas kūrėjų komandą sudaro: ekspertė-praktikė, soc. m. mgr. Irena Poškienė, ekspertė-praktikė, soc. m. mgr. Ligita Elijošienė, socialinės pedagogikos nuolatinių studijų III kurso studentas Denas Dailinda, soc. m. dr. Rita Melienė, soc. m. dr. Renata Gelžinienė, soc. m. dr. Asta Vaitkevičienė (socialinės atskirties mažinimo paslaugos Pagalbininkas projekto vadovė; kontaktiniai duomenys: e-paštas: [email protected], mob. 8 685 25992). Dėkojame už Jūsų sugaištą laiką ir pagalbą mums!