Autorius: Kotryna104

IQOS3 tikslinės rinkos tyrimas - kopija
1
Tyrimas paruoštas Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto Multimedijos ir Kompiuterinio Dizaino (MKDf17-1 grupės) studentės Kotrynos Mikiškaitės. Tyrimo tikslas - ištirti IQOS produkcijos tikslinę auditoriją ir duomenis panaudoti naujos reklamos kūrimui (tekstui, vizualizacijai, idėjai). Atitinkamas tyrimo respondentas - tikslinės rinkos dalis - rūkantieji, turintys nuo 18 iki 35 metų, ir gaunantys vidutines arba aukštesnes pajamas. Gauta tyrimo informacija bus panaudota naujos reklamos turinio kūrimui. Tyrimo svarba - išanalizuoti ir sužinoti kuo daugiau, apie IQOS produkciją, jos vartotojus ir reklamą, todėl kiekvieno respondento duomenys ir nuomonė - labai svarbūs. Anketa - anoniminė. Tyrimo rezultatai prieinami visiems respondentams.
IQOS3 tikslinės rinkos tyrimas
19
Tyrimas paruoštas Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto Multimedijos ir Kompiuterinio Dizaino (MKDf17-1 grupės) studentės Kotrynos Mikiškaitės. Tyrimo tikslas - ištirti IQOS produkcijos tikslinę auditoriją ir duomenis panaudoti naujos reklamos kūrimui (tekstui, vizualizacijai, idėjai). Atitinkamas tyrimo respondentas - tikslinės rinkos dalis - rūkantieji, turintys nuo 18 iki 35 metų, ir gaunantys vidutines arba aukštesnes pajamas. Gauta tyrimo informacija bus panaudota naujos reklamos turinio kūrimui. Tyrimo svarba - išanalizuoti ir sužinoti kuo daugiau, apie IQOS produkciją, jos vartotojus ir reklamą, todėl kiekvieno respondento duomenys ir nuomonė - labai svarbūs. Anketa - anoniminė. Tyrimo rezultatai prieinami visiems respondentams.