Autorius: IevaAS

Socialinių darbuotojų apklausa_dirbantiems NUOTOLINĮ darbą karantino metu.
193
Mieli kolegos,Lietuvos socialinių darbuotojų asociacija nerimauja dėl socialinių darbuotojų gerovės šalyje besitęsiant karantinui. Gauname signalų, kad socialiniai darbuotojai negauna apsaugos priemonių, jiems trūksta techninių galimybių teikti paslaugas nuotoliniu būdu.Norėdami detaliai išsiaiškinti socialinio darbo bendruomenės poreikius ir iškylančias problemas, kartu su Vilniaus universiteto Socialinio darbo ir socialinės gerovės katedra inicijuojame tyrimą. Jūsų atsakymai padės mums derybose su LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija bei teikiant rekomendacijas savivaldybių administracijoms. Anketos pildymas gali trukti apie 10 min.Maloniai prašome skirti laiko ir atsakyti į anketos klausimus. Šis tyrimas labai svarbus ieškant skubių sprendimų kaip prisitaikyti prie karantino sąlygų.Atsakykite į šią anketą, jeigu dirbate nuotolinį darbą su klientais karantino metu.Jeigu dirbate TIESIOGINIS (KONTAKTINĮ) socialinį darbą, spauskite šią nuorodą: https://apklausa.lt/f/socialiniu-darbuotoju-apklausa-dirbantiems-kontaktini-darba-karantino-metu-2wpldyt/answers/new.fullpage
Socialinių darbuotojų apklausa_dirbantiems KONTAKTINĮ darbą karantino metu
270
Mieli kolegos,Lietuvos socialinių darbuotojų asociacija nerimauja dėl socialinių darbuotojų gerovės šalyje besitęsiant karantinui. Gauname signalų, kad socialiniai darbuotojai negauna apsaugos priemonių, jiems trūksta techninių galimybių teikti paslaugas nuotoliniu būdu.Norėdami detaliai išsiaiškinti socialinio darbo bendruomenės poreikius ir iškylančias problemas, kartu su Vilniaus universiteto Socialinio darbo ir socialinės gerovės katedra inicijuojame tyrimą. Jūsų atsakymai padės mums derybose su LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija bei teikiant rekomendacijas savivaldybių administracijoms. Anketos pildymas gali trukti apie 10 min.Maloniai prašome skirti laiko ir atsakyti į anketos klausimus. Šis tyrimas labai svarbus ieškant skubių sprendimų kaip prisitaikyti prie karantino sąlygų.Atsakykite į šią anketą, jeigu dirbate tiesioginį (kontaktinį) darbą su klientais karantino metu.Jeigu dirbate NUOTOLINĮ socialinį darbą, spauskite šią nuorodą: https://apklausa.lt/private/forms/socialiniu-darbuotoju-apklausa-dirbantiems-nuotolini-darba-karantino-metu-1rg2gb7?published_now=false
Technologijų vystymas socialinių paslaugų sektoriuje
153
Vilniaus Universiteto Socialinio darbo ir socialinės gerovės katedros mokslininkai vykdo tyrimą apie technologijų vystymą socialinių paslaugų sektoriuje. Šio tyrimo rezultatai bus pagrindas kartu su Japonijos kolegomis aptarti naujausių skaitmeninių technologijų taikymo socialiniame darbe galimybes bei dilemas ir aktualizuoti veiksmų sinergiją diegiant šias inovatyvias technologijas į socialinio darbo praktiką. Šis tyrimas yra bendro Japonijos ir Lietuvos mokslininkų projekto, finansuotų Lietuvos mokslo tarybos, dalis. Jūs esate šio tyrimo dalis, todėl Jūsų nuomonė mums labai svarbi.Paaiškinimai.Technologijų vystymo socialinių paslaugų sektoriuje samprata apimtų: robotizavimo klientų namuose diegimas (pvz., buitinėms paslaugoms atlikti, klientų saugumui užtikrinti etc.); klientų aprūpinimas specialiais kompiuteriais, įvairių kompiuterinių programų, palengvinančių socialinių darbuotojų ar jų padėjėjų darbą, diegimas, įvairios kitos modernios kompensacinės technikos diegimas.Robotas apibrėžiamas kaip mašina, kuri gali padėti žmonėms kasdienėse užduotyse, išvengiant nuolatinio vadovavimo ar instrukcijų: pvz. padedant valykloje arba veikloje, kuri gali būti pavojinga žmonėms, (paieškos ir gelbėjimo nelaimės atveju, kt.). Robotai gali būti įvairių formų ar dydžių, o kai kurie gali būti žmogaus išvaizdos. Tradiciniai virtuvės prietaisai, pavyzdžiui, maišytuvas arba kavos virimo aparatas, nelaikomi robotais (Eurobarometras, 2015).PavyzdžiaiPasaulyje yra įvairių technologinių inovacijų socialinės globos srityje. Pavyzdžiui, Švedijoje naudojama „žirafa“ – mobili bendravimo sistema, turinti ratukus ir ekraną. Ji leidžia globėjams per internetą bendrauti su pagyvenusiais ar negalią turinčiais asmenimis, operatyviai susisiekti ir nuraminti ištikus krizei, patikrinti globotinį nakties metu. Kitas pavyzdys: specialiai sukurta ,,ranka“, kuri leidžia negalią turinčiam asmeniui pačiam valdyti savo valgymo procesą.
Inovacijų politika (verslui)
168
Mieli kolegos verslininkai,labai prašome trumpai atsakyti į kelis anketos klausimus. Tai užtruks iki 2 min. Visi klausimai uždari.Apibendrinti jūsų atsakymai bus panaudoti rengiant publikaciją apie inovacijų politiką Lietuvoje. Anketoje neprašome nurodyti jokių rekvizitų. Jeigu norite detaliau pasidalinti jūsų nuomone šiuo klausimu, parašykite mums: [email protected] inovacijų agentūrawww.innovate.lt