Autorius: Estuba

ŽMOGIŠKASIS KAPITALAS vs. KONKURENCINIS PRANAŠUMAS
287
Mieli respondentai, Siekiant išsiaiškinti žmogiškojo kapitalo vaidmenį formuojant organizacijos konkurencinį pranašumą, atliekama ši apklausa. Tyrimo metu bus apklausiami Lietuvos privačių įmonių darbuotojai. Prašome Jūsų atidžiai perskaityti šiuos klausimus ir pažymėti vieną ar kelis iš nurodytų atsakymo variantų (pažymėti kryželiu) arba parašyti reikiamus duomenis. Labai prašome atsakyti į kiekvieną anketos klausimą. Jūsų atsakymai bus panaudoti apibendrinta forma rašant magistro baigiamąjį darbą ir užtikrintas duomenų anonimiškumas. Tikimės, kad anketai skirsite dalį savo brangaus laiko ir nuoširdžiai atsakysite į pateiktus klausimus. Žmogiškasis kapitalas – tai žmogaus sukauptos žinios, įgūdžiai, gebėjimai, patirtis, motyvacija, įpročiai juos efektyviai ir našiai naudoti kuriant ar gaminant visuomenei vertingą produktą. Konkurencinis pranašumas – tai įmonės prekės ar paslaugos atributas, padedantis išsiskirti iš konkurentų ir suteikiantis įmonei stiprią poziciją rinkoje.