Autorius: Egle12345

PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ SKAITMENINIO RAŠTINGUMO KOMPETENCIJOS UGDYMAS, TAIKANT INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS
232
Gerb. Priešmokyklinio ugdymo mokytojai, Esu Mykolo Romerio universiteto, žmogaus ir visuomenės fakulteto, edukacinių technologijų valdymo, antro magistro kurso studentė Eglė Krivickaitė. Kviečiu užpildyti apklausą apie priešmokykliniame ugdyme taikomas informacines komunikacines technologijas (toliau – IKT) ir jų naudojimą skaitmeninio raštingumo kompetencijai ugdyti. Atliekamo tyrimo metu siekiama išsiaiškinti priešmokyklinio ugdymo pedagogų nuomonę apie skaitmeninio raštingumo kompetencijos įtraukimą į bendrąją priešmokyklinio ugdymo programą. Anketa yra anoniminė, jokių asmeninių duomenų pateikti nereikės. Anketos duomenys bus naudojami baigiamojo darbo statistiniam apdorojimui. Numatoma apklausos atlikimo trukmė – 5 – 10 min. Dėl kilusių klausimų kreiptis nurodytais kontaktiniais duomenimis. El. Paštas: [email protected]
Vaikų turinčių hiperaktyvumo sutrikimą emocijų ir saviraiškos supratimo ugdymas pradinėje mokykloje
2
Gerb. Apklausos dalyvi ( - e), Esu Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakulteto pirmojo kurso studentė atliekanti apklausą apie išskirtinius vaikus, besimokančius pradinėje mokykloje. Šios apklauso tikslas – išsiaiškinti temos aktualumą atliekant tolimesnį darbą bei siekiant gerinti tokių vaikų mokymosi galimybes, todėl man labai svarbūs jūsų nuoširdūs atsakymai, nuomonės išsakymas ir dalyvavimas apklausoje.Dėl kilusių klausimų kreiptis nurodytais kontaktiniais duomenimis.El. Paštas: [email protected] Ačiū už jūsų nuoširdų bendradarbiavimą.
Padėkit man
28
Labai prašau padėti man, nes kitaip mirsiu. Ačiū.
Narkotinių medžiagų žala ir ką apie tai manote jūs
25
Sveiki, žinome, kad šiuos klausimus esate girdėję daugybę kartų, tačiau norėčiau paprašyti, kad atsakytumėte į kelis klausimus nuoširdžiai. Jei galite, nusiųskite šios apklausos nuorodą savo draugams, pažįstamiems. Ačiū