Autorius: DeimanteGud

Kinas kaip komunikacijos priemonė
201
Gerb. Respondente,Esu „Vilnius Tech“ universiteto kūrybinių industrijų IV kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie tai, kiek efektyvus yra kinas, kaip komunikacijos ir edukacijos priemonė. Šios apklausos tikslas – sužinoti koks yra vartotojų požiūris į kiną kaip komunikacijos priemonę, bei sužinoti kaip kino filmai perduodami informaciją gali paveikti vartotoją.Šios anketos duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslams bei baigiamojo darbo rengimui, todėl konfidencialumas garantuojamas.Anketos užpildymas gali trukti nuo 10 iki 15 minučių. Jei turite klausimų, galite susisiekti su manimi el. paštu - [email protected]ėkoju už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus!