Autorius: DeimanteAr

Socialinės reklamos poveikis visuomenei

Tyrimas apie socialinės reklamos poveikį visuomenei. Tikslas - išsiaiškinti, ar socialinė reklama yra pastebima, veiksminga ir kaip ji veikia visuomenę. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Tad tikimės nuoširdžių Jūsų atsakymų, kurie padės objektyviai įvertinti tiriamą problemą. Ačiū už Jūsų atsakymus!

Mano vasaros verslo idėja "Dangus virš kino"

Ši verslo idėja jau yra žinoma visiems, tačiau Lietuvoje nėra labai išpopuliarėjusi. Idėjos esmė pritraukti daug geros širdies žmonių, būtų rodomi naujausi filmai tiek vaikams tiek suaugusiems, kaina būtų simbolinė bei turint kelis nereikalingus centus kišenėje, maišą nenešiojamų rūbų, maisto ir pan. būtų prašoma labdaringai paaukoti (pvz: gyvūnų globos, vaikų ar nakvynės namams, "ankstukams", gyvybės langeliui ir kt.) Praleisite linksmai laiką ir būsite padarę gerą darbą! Ačiū už atsakymus