Autorius: ClientSurvey

UAB "BODESA" customer service quality survey for 2022
20
We are very grateful that you have chosen cooperation with UAB "BODESA" for the implementation of business plans in 2022.In order to make daily communication as smooth as possible, and to eliminate problems that may have arisen as soon as possible, we have prepared a survey in which we ask you to evaluate the competences, service quality, etc. of UAB "BODESA" employees. The questionnaire includes project and day-to-day orders. If the company you represent sends both project and day-to-day orders, please answer all the questions. If your company focuses only on a project orders, mark "Question not relevant" next to questions related to day-to-day orders, accordingly, if your company focuses only on day-to-day orders, mark "Question not relevant" next to questions related to project orders.Please answer to the questions given, it will take up to 5 minutes.
UAB "BODESA" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas už 2022 m.
7
Esame labai dėkingi, kad verslo planų įgyvendinimui 2022 metais Jūs pasirinkote bendradarbiavimą su UAB „BODESA“.Siekdami, kad kasdienis bendravimas būtų kuo sklandesnis, o tai, kas trukdo – būtų kuo greičiau eliminuota, paruošėme apklausą, kurioje prašome įvertinti UAB "BODESA" darbuotojų kompetencijas, aptarnavimo kokybę ir pan. Anketa apima projektinius ir einamuosius užsakymus. Jei Jūsų atstovaujama įmonė siunčia tiek projektinius, tiek einamuosius užsakymus prašome atsakyti į visus pateiktus klausimus. Jei Jūsų įmonė orientuota tik į projektinius užsakymus, prie klausimų susijusių su einamaisiais užsakymais pažymėkite "Klausimas neaktualus", atitinkamai jei Jūsų įmonė užsako tik einamuosius užsakymus, prie klausimų susijusių su projektiniais užsakymais pažymėkite "Klausimas neaktualus". Prašome atsakyti į pateiktus klausimus, tai užtruks iki 5 minučių.