Autorius: BDonata

Bičių produktų prekės ženklų tyrimas

Gerbiamas respondente, VGTU universiteto Kūrybos visuomenės komunikacijos magistrantūros baigiamajam darbui atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išanalizuoti bičių produktų prekės ženklų žinomumą, vartotojui svarbiausius bičių produkcijos prekės ženklo elementus. Ši anketa yra anoniminė ir tyrimo apibendrinti rezultatai bus panaudoti tik rašomam magistriniam darbui.   Man svarbi Jūsų, kaip pirkėjų ir vartotojų, nuomonė apie bičių produktų prekės ženklą, jo savybes. Anketoje nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Jums tiesiog reikėtų pažymėti atsakymą, tiksliausiai atspindintį Jūsų nuomonę. Dėkoju, kad sutikote dalyvauti.

"Išmaniųjų" vežimėlių prekybos tinkluose paklausos ir efektyvumo tyrimas

Mieli respondentai, Mes esame VGTU 4 kurso studentės, dalyvaujančios konkurse „Idėja‘11“. Šiam konkursui pateikiame „Išmaniųjų“ vežimėlių idėją, kurių pagrindinė funkcija – rodyti bendrą vėžimėlyjė esančių prekių kainų sumą. Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę į šią naujovę ir jos efektyvumą. Duomenys bus naudojami tik mokslo tikslais, visi atsakymai lieka anonimiški. Dėkojame už nuoširdžius atsakymus.