Autorius: AukseGud

MASINIO PRESTIŽO PREKIŲ VARTOJIMO SKATINIMAS SKIRTINGUOSE PRESTIŽO SIEKIANČIŲ VARTOTOJŲ SEGMENTUOSE
418
Gerbiamas (-a) respondente,Esu Vytauto Didžiojo universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto, Marketingo ir tarptautinės komercijos programos studentė. Šiuo metu rašau magistrinį darbą ir prašau Jūsų pagalbos užpildant šią anketą apie masinio prestižo prekių vartojimo skatinimą. Anketa yra anoniminė, o atsakymų rezultatai bus naudojami tik magistrinio darbo tyrimo tikslais.Masinio prestižo prekė yra tarpe tarp masinės ir aukštos klasės produkcijos. Masinio prestižo prekių kaina yra gerokai žemesnė nei senosios prabangos klasei priklausiančių produktų, tačiau aukštesnė nei masiniams produktams priskiriamų gaminių, pavyzdžiui – „Apple“, "Victoria secret", "Starbucks".