Autorius: AgneKom

Reklamos poveikis vartotojui
89
Gerbiamas respondente, esu Lietuvos Sporto Universiteto, Sporto edukologijos fakulteto, ketvirto kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu nustatyti, kokia reklama labiausiai atkreipia dėmesį ir skatina lankytis Kauno zoologijos sode. Jūsų nuomonė man labai svarbi, o Jūsų pateikti atsakymai yra konfidencialūs ir naudojami tik statistiniam apibendrinimui, todėl tikiuosi, kad į klausimus atsakysite nuoširdžiai. Ačiū už sugaištą laiką ir Jūsų atsakymus. Pažymėkite Jums tinkamą atsakymą.
Dailusis ciuozimas
18
Anketa norima išsiaiškinti ar vartotojus sudomintų pramogos ledo arenoje.
„Atostogos kitaip“
221
Šią anketą sudarė LSU sporto edukologijos fakulteto, sportinės rekreacijos ir turizmo studijų programos studentės: L. Karpiūtė, A. Komisoraitytė, G. Milnerytė, A. Pliuškevičiūtė. Anketa bus naudojama atliekant tiriamąjį darbą apie naują atostogų paslaugą, siekiant sužinoti, ar paslauga bus paklausi. Mūsų siūlomos „Atostogos kitaip“ suteiks galimybę Jums ir Jūsų draugams praleisti laiką gamtoje, užsiimant aktyvia veikla. Anketa yra anonimiška. Visi rezultatai bus skelbiami tik apibendrinta forma. Jums tinkamą atsakymo variantą pažymėkite varnele. Dėkojame, kad dalyvaujate šiame tyrime!