Žymių žmonių kaip A. Sabonio įvaizdžio naudojimas prekės ženklo kaip "Lidl Lietuva" reklamos kampanijoje. Pliusai ir minusai

Sveiki, esu IV kurso Reklamos studijų programos studentė Kristina . Rašau baigiamąjį darbą, kuriame nagrinėju, taip pat siekiu išsiaiškinti vartotojų požiūrį į žymių žmonių kaip A. Sabonio įvaizdžio naudojimą reklamos kampanijose, ir nurodau pliusus ir minusus.

Anketa anoniminė, todėl tikiuosi Jūsų nuoširdumo atsakinėjant į pateiktus klausimus.

Dėkui už atsakymus.

Prašau pažymėkite jums tinkamiausią variantą.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų manymu reklama Jums yra?

4. Kaip manote, kokį poveikį Jums daro reklama?

5. Kokią naudą Jūs gaunate iš reklamos?

6. Kaip manote, koks pagrindinis reklamos tikslas?

7. Kas labiausiai Jūs paskatina išbandyti siūlomas produktų (paslaugų) naujoves?

8. Ar dažnai perkate prekes/paslaugas, kurias matote reklamoje?

9. Kas įtakoja jūsų pasirinkimą renkantis prekes/paslaugas?

10. Ar jus domitės naujausiomis reklamos kampanijomis?

11. Ar reklaminė kampanija turi įtakos jūsų sprendimui renkantis prekybos centrą?

12. Ar perkate žymių žmonių reklamuojamas prekes/paslaugas?

13. Ką galvojate apie reklamines kampanijas su įžymiais žmonėmis?

14. Kurią prekę/paslaugą pirktumėte:

15. Kaip galvojate, ar žmonės perka žymių žmonių reklamuojamas prekes/paslaugas?

16. Ar Jus sudomino reklamos kampanija „Lidl Lietuva“?

17. Ar reklaminė kampanija „Lidl Lietuva“ padarė jums įtaką?

18. Prašome įvertinti savo pojūčius pamačius reklaminę kampaniją su A. Saboniu.

19. Jūsų požiūris į žymaus žmogaus įvaizdžio naudojimą reklamos kampanijoje :

Susikurti savo anketą