Žiniasklaidos ir viešųjų ryšių bendradarbiavimas. Pokyčiai ir kūrybiški sprendimai

Gerb. Respondente,

Esu Socialinių mokslų kolegijos skaitmeninės komunikacijos antro kurso studentė Gintarė Gražienė. Atlieku tyrimą apie žiniasklaidos ir viešųjų ryšių bendradarbiavimą, jų pokyčius ir kūrybinius sprendimus. Surinkti duomenys bus panaudoti kursiniam darbui, viešai nebus skelbiami. Anketa yra anonimiška.

Prašau Jus skirti 5-7 min. Iš anksto dėkoju

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai reikia bendradarbiauti su žurnalistais viešinant savo atstovaujama įmonę?

Kaip dažnai reikia bendradarbiauti su viešųjų ryšių specialistais viešinant savo atstovaujama įmonę?

Kokiomis priemonėmis naudojatės viešinant informaciją?

Kokius socialinius tinklus naudojate viešinant informaciją?

Ar kūrybiška komunikacija turi įtakos leidinio populiarumui?

Sutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Kūrybiškumas svarbu ir būtina
Kūrybiškumas neturi įtakos

Kokį poveikį kūrybiška komunikacija turi leidinių populiarinimui?

Kaip vertinate informacijos gavimo šaltinius?

Blogai
Patenkinamai
Nesinaudoju šiuo šaltiniu
Gerai
Puikiai
Dienraštis
Savaitraštis
Internetiniai laikraščių puslapiai
Internetinės svetainės: delfi.lt l.rytas.lt ar kt.
Socialiniai tinklai

Ar atstovaujate kokiai nors žiniasklaidos rūšiai?

Ar atkreipiate dėmesį į rašomų straipsnių autorius?

Ar atkreipiate dėmesį į pateiktos informacijos autorius? Kur dažniausiai Jūsų dėmesį įtakoja straipsnio, komentaro, nuomonės autorius?

Nekreipiu dėmesio
Neturi įtakos
Kartais kreipiu
Visada kreipiu
Savaitraštis
Dienraštis
Žurnalai
Internetinės svetainės
Socialiniai tinklai

Ar Jums svarbu, kad pateikiamame informacija būtų tik žurnalistų? Ar skaitote ir kitų korespondentų straipsnius?