ŽAIDIMŲ VERSLO KOMUNIKACIJA KOMPIUTERINIŲ ŽAIDIMŲ RINKOJE

Sveiki, GEIMERIAI!

Esu Vilniaus K. Simonavičiaus universiteto studentas ir rengiu baigiamąjį darbą tema: ŽAIDIMŲ VERSLO KOMUNIKACIJA KOMPIUTERINIŲ ŽAIDIMŲ RINKOJE

Šiuo darbu siekiu ištirti kompiuterinių žaidimų verslo modelių ir komunikacijos priemonių pasekmės vartotojų atžvilgiu ir pateikti efektyvios komunikacijos planą „microtransactions“ modeliui.

Maloniai prašau Jūsų skirti laiko ir sudalyvauti tyrime, atsakant į interviu klausimus, kurie bus uždari, struktūruoti.

Atsakymai bus naudojami tik akademinio rašto darbo turiniui ir tyrimo tikslui pasiekti bei pagrįsti.

Dėkoju už skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar per pastaruosius 5 metus, žaidėte kompiuterinius žaidimus?

Ar esate kada nors pirkę realiais pinigais, žaidimo turinyje esančius virtualius įrankius, taškus, ginklus, ar kitas žaidimo detales?

Ar esate girdėję apie „microtransaction“ kompiuteriniuose žaidimuose?

Kaip vertinate paslaugą, kad įsigyjus žaidimą, jo žaidimo metu norint gauti pranašumą, aukštesnį statusą, turite už realius pinigus pirkti papildomų dalykų?

1 - labai neigiamai; 7 – labai teigiamai

Kiek maždaug vienam žaidimui išleidžiate papildomo turinio įsigyjimui?

Ar sutinkate, kad „microtransaction“ yra blogas produktas/paslauga video žaidimų rinkai? Jeigu taip, kodėl taip manote?

Įrašykite atsakymą

Kaip manote, ką turi padaryti žaidimų kūrėjas/leidėjas, kai krinta jo reputacija dėl įdiegto papildomo turinio kurį reikia pirkti?

Vienas galimas variantas

Kaip manote, kas svarbiausia, ką turi akcentuoti žaidimų kūrėjas/leidėjas savo vartotojui?

Reitinguokite nuo 1 iki 7. 1 – visiškai nesvarbu, 7 – labai svarbus.
1
2
3
4
5
6
7
Kokybiškas žaidimas
Tinkama komunikacija ir ryšių marketingas
Atvirumas, skaidrumas (jokių paslėptų mokesčių, turinio pakeitimų ir pan.)
Žaidimo turinio įvairovė, pasirinkimai, paslaugos
Prieinama kaina
Informacijos ir pagalbos suteikimas
Atsižvelgimas į vartotojo poreikius, skundus, pasiūlymus

Ar turite/atsimenate renginį, žaidimo pristatymą, medijos žinutę, kurioje žaidimų kūrėjas/leidėjas dėl blogos komunikacijos susigadino savo reputaciją?

Kiek žaidimų, kuriuos žaidžiate dabar, neturi „microtransaction“ paslaugų?

Įrašykite skaičių, jeigu turite galimybę, įvardinkite žaidimų pavadinimus

Kokiomis komunikacijos medijomis dažniausiai sekate žaidimų kūrėjų/leidėjų anonsuojamą medžiagą?

Keli galimi variantai

Ar sutinkate, kad žaidėjai turi „žodį“, bandant pakeisti esamus žaidimų verslo modelius?

Ar nusipirkus žaidimą, komunikuojate su žaidimų bendruomene arba kūrėjais? Rašote atsiliepimus, komentarus ir panašiai? Jeigu taip, kokiais įrankiais naudojatės?

Išvardinti

Kaip manote, kaip žaidėjus paveikia papildomas, virtualus turinys, kurį jie gali įsigyti?

Vienas galimas variantas

Ar sutinkate, kad žaidimų gamintojai/platintojai tokiuose renginiuose kaip: E3, Blizzcon ir panašiai, žaidėjams iškomunikuoja melagingą informaciją apie laukiamo žaidimo turinį, paslaugas?

Jūsų amžius

Lytis

Išsilavinimas