Vyrų pirkimo elgsena internete

Gerbiamas respondente,

Esame Kauno technologijos universteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto Marketingo valdymo programos magistrantai. Šiuo metu atliekame tyrimą apie vyrų pirkimo elgsenos internetu pagrindinius aspektus. Aplausa yra anoniminė, o jos rezultatai bus naudojami apibendrintai.

Iš anksto dėkojame už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar perkate internetu?

2. Kaip dažnai perkate internetu?

3. Ar reklama internete skatina apsipirkti dažniau?

4. Kur dažniausiai pastebite internetinių parduotuvių reklamą?

5. Kiek laiko skiriate informacijos paieškai apie norimą įsigyti produktą?

6. Kur internete dažniausiai ieškote informacijos apie norimą įsigyti produktą?

7. Ar pirkdami internete vertinate ir lyginate skirtingus produktus?

8. Kokie produkto bruožai labiausiai lemia apsisprendimą pirkti?

1
2
3
4
5
Prekės ženklas
Kaina
Mada
Prekės naujumas
Garantija
Išskirtinumas

9. Kokie e - parduotuvės bruožai labiausiai nulemia apsisprendimą pirkti?

1
2
3
4
5
Tinklapio dizainas
Patogus tinklapio meniu
Klientų aptarnavimas internetu
Parduotuvės patikimumas
Parduotuvės prekės ženklo žinomumas
Prekių aprašų kokybė
Patogu apsipirkti bet kuriuo paros metu
Prekių pristatymas visoje Lietuvoje

10. Kokioms prekėms teikiate prioritetą apsilankius elektroninėje parduotuvėje?

11. Su kokiomis baimėmis dažniausiai susiduriate pirkdami internetu?

12. Kas lemia jūsų pakartotinį apsipirkimą internetinėje parduotuvėje?

1
2
3
4
5
Naujienlaiškiai
Papildomos nuolaidos lojaliems klientams
Dovanos
Nemokami prekių pavyzdžiai
Individualūs pasiūlymai

13. Jūsų lytis:

14. Jūsų amžius:

15. Jūsų išsilavinimas:

16. Jūsų mėnesinės pajamos: