Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos įgūdžių ir mokymosi poreikių sąsajos

Gerb. Respondente, 

Esu Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto Edukologijos doktorantūros 2 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama ištirti vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos įgūdžių ir mokymosi poreikių sąsajas. Šis tyrimas padės geriau suprasti anglų kalbos mokymosi svarbą, o tyrimo rezultatai bus publikuoti pedagoginėje spaudoje. Šiame klausimyne nėra klaidingų ar teisingų atsakymų, todėl labai prašau išreikšti savo nuomonę ir atsakinėti sąžiningai. Baigę pildyti klausimyną, dar kartą peržvelkite, ar nepraleidote nei vieno teiginio. Užtikrinu Jūsų atsakymų konfidencialumą, kadangi jie bus naudojami  tik darbui ir straipsniams. Mokyklos pavadinimo pildymas neprivalomas, ji nebus skelbiama. Taip pat ir duomenys bus skelbiami tik apibendrinto pobūdžio.  Ši anketa yra skirta 12-os klasės mokiniams (pilnamečiams). Dėl galimų klausimų galite kreiptis el. paštu aida929@gmail.com

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

bei kur mokotės papildomai (įrašykite)
Filmuose kartais
Savarankiškai
Namuose
pas teta
Programėlėse
namie, internete
Namuose
Niekur.
Internete, programėlės skirtos anglų kalbai mokitys.
AMES kalbų mokykla
Namie, skaitydama papildomą literatūrą, taisykles, žiūrėdama vaizdo įrašus ir pan.