Vyresnio amžiaus žmonės madoje (60m.+)

Mados pramonėje matome jaunus, lieknus, sveikus žmones, kurie iš reklaminių plakatų žvelgia į mus pro parduotuvių vitrinas ir taip formuoja mūsų požiūrį į grožį, kuria mums išvaizdos standartus. Būtent ši socialinė atskirtis domina ir įkvėpia kurti drabužių kolekciją, skirtą žmonėms, kuriems virš 60 metų ir jie gyvena savo auksinius metus.

Klausimynas sukurtas žmonėms nuo 60 metų, kad išsiaiškinti problematiką, kuri padėtų sukurti tikslingą mados kolekciją šio amžiaus žmonėms. 

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Ar domitės mada, jos tendencijomis?

Ar jaučiate socialinę atskirtį madoje dėl savo amžiaus?

Ar esate patenkinti drabužių pasiūla? Ar Jums lengva apsipirkti?

Kaip jus veikia mados ženklų reklamos?

Su kokia problema dažniausiai susiduriate drabužių parduotuvėse?

Kur dažniausiai perkate drabužius?

Ar renkatės drabužius su užrašais, piešiniais?

Ar sutinkate su teiginiu, kad drabužiai atskleidžia Jūsų asmenybę?

Kiek pinigų (eur) per mėnesį išleidžiate drabužiams?

Kokio silueto drabužius dažniausiai perkate?

Kokio tipo drabužių dažniausiai ieškote?

Ar tarp Jūsų bendraamžių yra svarbu kaip rengiatės ir kur apsiperkate?

Kokie drabužiai Jums atrodo priimtiniausi?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą