VOLVO vartotojo paklausos - pasiūlos analizė

Situacija Nr. 2.

 Lengvųjų automobilių markės VOLVO (limuzinų klasė) paklausos –pasiūlos analizė vartotojo nuo nuo 18 iki 65 m. amžiaus grupės, požiūriu

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia mašiną šiuo metu vairuojate?

Ar jaučiate kad jūsų automobilis yra išskirtinis?

Kaip manote kurių automobilių detalių kaina didžiausia?

Jei atsakėte Volvo, ar manote, kad yra šio automobilio dalių trūkumas rinkoje?

Jeigu Volvo automobilio dalys kainuotų mažiau ar tai lemtų jūsų apsisprendimą įsigijant naują automobilį?

Kaip manote ar Volvo markės automobiliai Lietuvoje yra populiarūs?

Kaip manote kas lemtų to pasikeitimą?

Kaip manote ar vadinamieji perikupai, žmonės kurie veža mašinas iš užsienio, gyvina Volvo markės mašinų rinką ir jos populiarumą?