Virtualiųjų mokymosi priemonių poveikis ugdymo procese

Esu, Milda Stulginskaitė, Vilniaus universiteto (VU) verslo informacijos vadybos specialybės bakalauro studentė. Rengiu baigiamąjį bakalauro darbą tema: „Virtualaus mokymosi įgyvendimo galimybės bendrojo ugdymo mokykloje“. Šios anketos tikslas – nustatyti virtuаlаus mokymosi poveikį mokymosi procese. Todėl yra svarbu išanalizuoti virtualaus mokymosi pritaikomumą ir poveikį bendrojo ugdymo mokyklos atveju.

Asmenininiai duomenys nebus viešinami, gauti atsakymai bus naudojami baigiamajam bakalauro darbui rašyti. Būsiu dėkinga, jei nuoširdžiai atsakysite į klausimus. 

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip naujausios technologijos keičia ugdymo procesą? ✪

2. Kokius virtualaus mokymosi metodus taikote savo pamokoje? Papasakote, daugiau apie pasirinktus virtualaus mokymosi metodus ir kas lėmė jų pasirinkimą. ✪

3. Kaip planuojate ir naudojate virtualias mokymosi priemones savo pamokoje? ✪

4. Kaip galvojate, kodėl verta naudoti virtualias mokymosi priemones pamokų metu? ✪

5. Kokius mokinių gebėjimus gali padėti ugdyti virtualios mokymosi priemonės? ✪

6. Kokiose srityse norėtumėte tobulinti savo kompiuterinį raštingugmo? ✪

7. Su kokiais iššūkiais susiduriate taikant virtualias mokymosi priemones ugdymo procese? ✪

8. Su kokių problemų atsiranda pamokų metu, naudojant virtulias mokymosi priemones? ✪

9. Kaip vertinate, mokyklos pasiruošimą virtualiųjų mokymosi priemonių diegimui mokymosi procese? ✪