Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Archyvo skyriaus Archyvinių pažymų išdavimo paslaugos kokybės vertinimas

Gerbiamas respondente, maloniai kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kurio tikslas išsiaiškinti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Archyvo skyriaus (toliau – savivaldybės Archyvo skyrius) archyvinių pažymų išdavimo paslaugos kokybę. Jūsų nuomonė ir dalyvavimas šiame tyrime padės įvertinti Archyvo skyriaus teikiamų informacinių paslaugų kokybę. 

Apklausa yra anoniminė. Gauti atsakymai bus panaudoti apskaičiuojant teikiamų informacinių paslaugų kokybę SERVQUAL metodikos pagalba. Atsakydami į klausimus atkreipkite dėmesį, kad yra vertinami Lūkesčiai (ko jūs tikėjotės iš teikiamos paslaugos, dar prieš ją pasinaudojant) ir Pasitenkinimas (Jūsų nuomonė jau po paslaugos gavimo).

Dėkoju Jums už pateiktus atsakymus.

Apklausą atlieka Šiaulių valstybinės kolegijos II kurso Informacijos valdymo studijų programos studentė Kristina Jablonskaitė. 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Prašome įvertinti Jūsų lūkesčius savivaldybės Archyvo skyriaus teikiama archyvinių pažymų išdavimo paslauga (t.y., ko Jūs tikitės prieš gaunant paslaugą). 1 - visai nesvarbu, 2 - nesvarbu, 3 - nei svarbu nei nesvarbu, 4 - svarbu, 5 - visai svarbu.

1
2
3
4
5
Savivaldybės Archyvo skyrius turi modernią įrangą ir priemones
Savivaldybės Archyvo skyrius turi patrauklią įrangą ir pritaikytą aplinką
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai yra malonūs ir tvarkingi
Savivaldybės Archyvo skyrius turi ir siūlo tai, ko pageidauja vartotojai
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbo laikas patogus
Savivaldybės Archyvo skyrius suteikia paslaugą, laikydamasi žadėtų terminų
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai vartotojus informuoja apie tai, kada bus suteikta paslauga
Savivaldybės Archyvo skyrius nuoširdžiai rūpinasi išspręsti vartotojo problemą
Jei savivaldybės Archyvo skyrius pažada kažką atlikti tam tikru laiku, savo pažadą tęsi
Pirmąsyk savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai suteikdama vartotojui paslaugą, tai atlieka puikiai
Darbuotojai aptarnauja greitai
Darbuotojai visada noriai padeda lankytojams
Darbuotojams visada turi laiko atsakyti į lankytojų klausimus
Darbuotojų elgesys leidžia lankytojams jaustis užtikrintiems dėl rezultatų (t.y. sėkmingo paslaugos teikimo)
Vartotojai jaučiasi tikri dėl rezultato jau aptarnavimo metu
Darbuotojai visada mandagūs
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad galėtų teikti geras paslaugas ir atsakyti į vartotojų klausimus
Savivaldybės Archyvo skyrius aptarnauja vartotojus individualiai, rodo jiems dėmesį
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai rodo lankytojams asmenišką dėmesį nagrinėjant jų prašymus
Savivaldybės Archyvo skyrius nuoširdžiai domisi vartotojo interesais
Darbuotojai supranta ypatingus vartotojų poreikius

2. Prašome įvertinti Jūsų pasitenkinimą savivaldybės Archyvo skyriaus teikiama archyvinių pažymų išdavimo paslauga (t.y., po paslaugos gavimo). 1 - labai nepatenkinta(s), 2 - nepatenkinta(s), 3 - nei patenkinta(s) nei nepatenkinta(s), 4 - patenkinta(s), 5 - labai patenkinta(s).

1
2
3
4
5
Savivaldybės Archyvas skyrius turi modernią įrangą ir priemones
Savivaldybės Archyvas skyrius turi patrauklią įrangą ir pritaikytą aplinką
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai yra malonūs ir tvarkingi
Savivaldybės Archyvo skyrius turi ir siūlo tai, ko pageidauja vartotojai
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbo laikas patogus
Savivaldybės Archyvo skyrius suteikia paslaugą, laikydamasi žadėtų terminų
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai vartotojus informuoja apie tai, kada bus suteikta paslauga
Savivaldybės Archyvo skyrius nuoširdžiai rūpinasi išspręsti vartotojo problemą
Jei savivaldybės Archyvo skyrius pažada kažką atlikti tam tikru laiku, savo pažadą tęsi
Pirmąsyk savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai suteikdama vartotojui paslaugą, tai atlieka puikiai
Darbuotojai aptarnauja greitai
Darbuotojai visada noriai padeda lankytojams
Darbuotojams visada turi laiko atsakyti į lankytojų klausimus
Darbuotojų elgesys leidžia lankytojams jaustis užtikrintiems dėl rezultatų (t.y. sėkmingo paslaugos teikimo)
Vartotojai jaučiasi tikri dėl rezultato jau aptarnavimo metu
Darbuotojai visada mandagūs
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad galėtų teikti geras paslaugas ir atsakyti į vartotojų klausimus
Savivaldybės Archyvo skyrius aptarnauja vartotojus individualiai, rodo jiems dėmesį
Savivaldybės Archyvo skyriaus darbuotojai rodo lankytojams asmenišką dėmesį nagrinėjant jų prašymus
Savivaldybės Archyvo skyrius nuoširdžiai domisi vartotojo interesais
Darbuotojai supranta ypatingus vartotojų poreikius

3. Jūsų lytis?

4. Jūsų amžiaus kategorija:

5. Jūsų turimas išsilavinimas?