Vilniaus miesto plėtros agentūros "Go Vilnius" klientų poreikių ir jų pokyčių tyrimas, naujų paslaugų trūkumas

Gerb. respondente, esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Turizmo vadybos II kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas sužinoti Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros "Go Vilnius" klientų poreikius ir jų pokyčius bei naujų agentūros siūlomų paslaugų trūkumą. Anketa yra anoniminė, gauti atsakymai bus apibendrinti ir naudojami tik statistinio tyrimo tikslais. Atsakymai nebus viešinami. Dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar esate susidūrę su agentūros "Go Vilnius" vykdoma veikla? (Pvz., dalyvavęs(-usi) agentūros organizuojamuose renginiuose, matęs(-čiusi) reklamines kampanijas ir kt.)

Kokia Jūsų nuomonė apie Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūrą "Go Vilnius"?

Kokiu būdu sužinote apie Vilniaus mieste organizuojamus renginius?

Kaip dažnai dalyvaujate Vilniaus mieste vykstančiuose renginiuose, kuriuos organizuoja agentūra "Go Vilnius"?

Kas labiausiai Jus skatina dalyvauti "Go Vilnius" organizuojamuose renginiuose?

Kokių, Jūsų nuomone, renginių trūksta Vilniaus mieste?

Kokių renginių dar norėtumėte Vilniaus mieste?

Ar Jums trūksta agentūros "Go Vilnius" organizuojamų renginių reklamos internete, socialiniuose tinkluose, televizijoje, viešosiose erdvėse?

Jei į prieš tai buvusį klausimą atsakėte "Taip", pasirinkite, kurioje platformoje Jūsų nuomone būsimus renginius reikėtų reklamuoti daugiau:

Kokiomis Vilniaus turizmo informacijos centruose teikiamomis paslaugomis naudojatės?

Ar dažnai lankotės turizmo informacijos centruose?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Kokia Jūsų šeimyninė padėtis?

Jūsų išsilavinimas: