Vilniaus miesto maitinimo įmonių: Čili, Can Can ir Charlie picerija, dienos pietų kainos

Gerb. Respondente!

Vykdomas tyrimas, kurio metu siekiama įvertinti picerijų Čili, Can Can ir Charlie pica teikiamų maitinimo paslaugų kokybę. Anketa yra anoniminė, todėl tikimės, kad Jūsų atsakymai padės gauti teisingus ir objektivius tyrimo rezultatus.

Ačiu

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Jūsų lytis:

2.Jūsų amžius:

3.Jūsų išsilavinimas:

4.Jūsų socialinė padėtis:

5.Jūsų gaunamos mėnesinės pajamos.

6.Kaip dažnai lankotės nurodytose maitinimo įstaigose?

Beveik kasdien

Kelis kartus per savaitę

Kartą per savaitę

Kartą per mėnesį

7.Apsilankymo nurodytose maitinimosi įstaigose tikslas.

Pusryčiauti

Pietauti

Vakarieniauti

Tai mano laisvalaikio leidimas

Nuolatos palaikau draugams kompaniją

8.Iš kokių šaltinių sužinojote apie maitinimosi įstaigą, kurioje lankotės?

Iš draugų, apie...

Iš bendradarbių, apie...

Iš šeimos narių, apie...

Iš interneto, apie...

Iš laikraščio/žurnalo, apie...

Tiesiog ėjau pro šalį ir pamačiau, apie...

9.Kodėl pasirinkote būtent šią maitinimo įstaigą (gali būti ne daugiau kaip 3 atsakymai)?

Aukšta teikiamų maitinimo paslaugų kokybė

Didelė reklamos įtaka (spauda, internetas)

Geras maitinimo įmonės vardas bei įvaizdis

Kitų asmenų rekomendacijos (draugai, pažįstami)

Maloni aplinka

Patogus darbo laikas

Patogi vieta (arčiausiai namų ar darbovietės)

Patiekalų asortimento įvairovė

Prieinamos patiekalų kainos

Profesionalus aptarnavimas

Taikomos nuolaidos

10.Kaip Jūs vertinate kiekvienos nurodytos įstaigos patiekalų asortimentą?

Labai gerai

Gerai

Patenkinamai

Blogai

Labai blogai

11.Kaip Jūs vertinate kiekvienos nurodytos įstaigos patiekalų kokybę?

Aukšta kokybė

Pakankamai gera kokybė

Prasta kokybė

12.Kiek aktuali kaina, kurią Jūs mokate už maitinimo įstaigos patiekalus?

13.Kaip Jūs vertinate kiekvienos nurodytos įstaigos patiekalų charakteristikas?

Patiekalų kaina yra žemesnė nei konkurentų

Patiekalų kaina yra aukštesnė nei konkurentų

Patiekalų kaina yra beveik tokia pat kaip ir konkurentų

14.Kaip Jūs vertinate kiekvienos nurodytos įstaigos darbuotojų aptarnavimo kokybę?

Čili pica

Can Can pica

Charlie pica

15. Kokie aptarnavimo veiksniai Jums yra svarbiausi?

16.Jūsų manymų ar reikia gerinti nurodytos įstaigos teikiamų paslaugų kokybę?

Čili pica

Can Can pica

Charlie pica

17.Į ką reikėtų atkreipti daugiau dėmesio, norint pagerinti nurodytos įstaigos teikiamų paslaugų kokybę?

Čili pica

Can Can pica

Charlie pica

18.Kiek tikėtina, kad Jūs ir toliau lankysitės nurodytose įstaigose?

Čili pica

Can Can pica

Charlie pica