Vilniaus miesto gyventojų nuomonė apie oro taršos reklamą

Gerb. Respondente,

esu Vilniaus kolegijos reklamos vadybos ketvirto kurso studentė Greta Šablauskienė. Šiuo metu vykdau baigiamojo bakalauro darbo tyrimą. Šio tyrimo tikslas yra sužinoti Vilniaus miesto gyventojų požiūrį į oro taršos mieste socialinę reklamą.

Ši anketa yra anoniminė, o tyrimo metu surinkti duomenys bus panaudoti tik mokslo tikslams. Jūsų konfidencialumas yra užtikrinamas.

Ačiū visiems!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Pagrindinis užsiėmimas:

4. Kurioje Vilniaus miesto dalyje (mikrorajone) gyvenate?

5. Kaip esate informuotas (-a) oro taršos Vilniuje klausimais?

6. Kiek kartų per mėnesį matote/girdite socialines reklamas prieš oro taršą Vilniuje?

Daugiau nei 5 kartus
3-4 kartus
1-2 kartus
Nemačiau / negirdėjau
Mačiau TV reklamą
Mačiau reklamą internete
Mačiau reklamą socialiniuose tinkluose
Skaičiau spaudoje
Mačiau lauko reklamą
Girdėjau radijo reklamą

7. Ar pritariate, jog Vilniuje trūksta socialinių reklamų prieš automobilių oro taršą?

8. Kiek kartų per savaitę žiūrite/matote reklamos vaizdo klipus skirtinguose kanaluose?

Daugiau nei 15 kartų
10-14 kartus
5-9 kartus
1-4 kartus
Nematau
Facebook
Youtube
Instagram
Vimeo
TV reklama
Lauko reklama

9. Kaip vertinate socialinės reklamos veiksmingumą, kai:

Labai veiksminga
Veiksminga
Neveiksminga
Labai neveiksminga
Neturiu nuomonės
Parodomi gąsdinantys ar šokiruojantys vaizdai
Iššaukia baimę
Sukelia gailestį
Motyvuoja ir skatina keistis
Griauna išankstinius nusistatymus
Satyrinis ar ironiškas vaizdavimas

10. Įvertinkite reklamos vaizdo klipo sudedamųjų elementų svarbumą:

Labai svarbu
Svarbu
Mažai svarbu
Nesvarbu
Neturiu nuomonės
Veikėjai
Muzikinis takelis
Užkadrinis balsas
Nuotaika, emocijos
Spalvos
Tekstas
Specialieji efektai
Trukmė

11. Kokias asociacijas sukelia šios spalvos?

Mėlyna
Raudona
Žalia
Violetinė
Geltona
Nuoširdumas
Jaudulys
Kompetencija
Rafinuotumas
Tvirtumas

12. Kas labiausiai tiktų atlikti pagrindinio personažo vaidmenį socialinėje reklamoje prieš oro taršą?

13. Kokia skambanti muzika reklamos vaizdo klipe patinka labiausiai?

14. Kokios trukmės reklamos vaizdo klipą geriausia žiūrėti?