Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
28
prieš daugiau nei 5m
vat
Pranešti
Pranešta
VILNIAUS MIESTO APYLINKĖS TEISMO ASMENŲ APTARNAVIMO TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA - 2020 m.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
1. Kokiu būdu kreipėtės į teismą (galite pasirinkti vieną, kelis ar visus atsakymo variantus, pasirinktus atsakymo variantus pabraukite):
 ✪
Tiesiogiai (apsilankiau teisme).
Telefonu.
Elektroniniu paštu.
2.1. Teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.).
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.2. Teismo viduje informaciniuose stenduose, ekrane ar interaktyvioje lentoje pateikta informacija apie teismo posėdžius ir kt. yra aktuali.
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.3. Teismo darbuotojų (ne teisėjų) apranga yra tvarkinga ir dalykiška.
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.4. Teismo darbo laiku teismo raštinėje (Dokumentų priėmimo/išdavimo langelyje) visada esu laiku (iš karto) aptarnaujamas, jei laukimo nelėmė objektyvios aplinkybės (eilė, darbuotojo užimtumas aptarnaujant kitą asmenį ir pan.).
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.5. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškai.
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.6. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja man nesuprantamų profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.).
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.7. Jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, teismų darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį ir kito posėdžio datą, laiką.
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
2.8 Aptarnavimo teisme kokybė atitiko mano lūkesčius.
 ✪
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepastebėjau/negaliu įvertinti
3. Pateikite pastabų ir pasiūlymų, kaip gerinti asmenų aptarnavimą teisme:
4.1 Jūsų amžius:
 ✪
18 – 30 m.
31 – 43 m
44 – 56 m.
57 ir daugiau m.
4.2. Jūsų išsilavinimas:
 ✪
Aukštasis
Aukštesnysis / profesinis / spec. vidurinis
Vidurinis
Pagrindinis
Pradinis
4.3 Jūsų gyvenamoji vieta:
 ✪
Didysis miestas (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys)
Kiti miestai
Kaimo gyvenamoji vietovė (gyvenvietė, kaimas, viensėdis)
4.4 Jūsų lankymosi teisme priežastys:
 ✪
Ieškovas / nukentėjusysis / pareiškėjas
Atsakovas / kaltinamasis
Liudytojas
Advokatas / advokato padėjėjas
Prokuroras
4.5. Kaip vertinate galutinį teismo procesinį sprendimą:
 ✪
Teismo galutinis sprendimas jus tenkina
Teismo galutinis sprendimas jūsų netenkina
Teismo galutinis sprendimas tenkina iš dalies
Apie teismo galutinį procesinį sprendimą jūs neturite nuomonės
Teismo galutinis procesinis sprendimas dar nėra priimtas
Siųsti atsakymą