Userapygarda
Results3
Vieša
Pranešti

VILNIAUS APYGARDOS TEISMO 2018 M. ASMENŲ APTARNAVIMO TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Siekdamas užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę,  Vilniaus apygardos teismas atlieka anoniminę apklausą. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums įvertinti teikiamų paslaugų kokybę, išsiaiškinti trūkumus bei skatins ieškoti būdų, kaip pagerinti  darbą. Maloniai prašome užpildyti šią anketą.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Kaip vertinate teismo patalpas (švara, saugumas, patogumas ir pan.)?
Pageidavimai/ pasiūlymai
2. Ar pakanka teisme informacinių lentelių, nuorodų į posėdžių sales, raštines ir kt.?
Pageidavimai/ pasiūlymai
3. Kaip vertinate priėmimo skyriaus darbuotojų darbo kultūrą (apranga, bendravimas, asmens aptarnavimas, aptarnavimo aplinka ir pan.)?
Pageidavimai/ pasiūlymai
4. Kaip vertinate raštinės ir jos poskyrių darbuotojų darbo kultūrą (apranga, bendravimas, asmens aptarnavimas, aptarnavimo aplinka ir pan.)?
Pageidavimai/ pasiūlymai
5. Kaip vertinate informacijos, kurią gavote iš teismo, suprantamumą ir aiškumą?
Pageidavimai/ pasiūlymai
6. Kaip vertinate teismo posėdžių organizavimą teisme?
Pageidavimai/ pasiūlymai
7. Jei skambinote teismo darbuotojams telefonu, kaip vertinate informacijos suteikimo pakankamumą, aiškumą, pokalbio kultūringumą?
Pageidavimai/ pasiūlymai
8. Lankymosi teisme priežastis: