Userernestamargeviciene
Vieša
Pranešti

Viešųjų įstaigų komunikacija skaitmenizacijos kontekste

Laba diena, gerb. Respondente,

ši anketa parengta siekiant išanalizuoti viešųjų įstaigų komunikaciją su klientais, šiuo atveju su Jumis, perkeliant  viešąsias paslaugas į elektroninę  erdvę, t. y. siekiant sudaryti sąlygas tokias paslaugas kaip metinių pajamų deklaravimas, pažymų užsakymas ar išdavimas, registracija paso išdavimui ar pas gydytoją atlikti internetu  (neišeinant iš namų).

Iš anksto, Dėkojame, už Jūsų pagalbą.                                           

*viešosioms įstaigoms priskiriama: SODRA, VMI, Registrų centras, savivaldybės, užimtumo tarnyba, Švietimo paslaugas teikiančios įmonės, medicinines paslaugas teikiančios įstaigos ir pan.

1. Jūsų amžius:
2. Išsilavinimas:
3. Jūsų lytis:
4. Gyvenamoji vieta:
5. Ar pastaraisiais mėnesiais naudojotės internetu?
6. Ar naudojatės elektroninėmis paslaugomis?
7. Kokiu tikslu naudojatės internetu?
8. Ar žinote apie viešųjų įstaigų teikiamas elektronines paslaugas?
9. Jei taip, iš kur sužinojote apie minėtų įstaigų teikiamas elektronines paslaugas?
10. Kaip manote ar naudingas viešųjų įstaigų paslaugų teikimas elektroniniu būdu?
11. Kaip patogiau ,,tvarkyti reikalus“ susijusius su viešosiomis įstaigomis?
12. Kodėl naudinga atvykti į įstaigos aptarnavimo skyrių?
13. Kodėl naudinga gauti paslaugą elektroniniu būdu?
14. Kodėl nesinaudojate elektroninėmis paslaugomis? Kas trukdo tai daryti?
15. Kas paskatintų naudotis dažniau elektroninėmis paslaugomis?